Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 10:16:26 +0300

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/20027 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Lindi küla, Kõrtsi (Septik ja 
imbsüsteem) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tehnorajatise kuja ulatub avalikult kasutatava 
tee kaitsevööndisse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27073279>  (menetlus nr: 
444931), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister